Szkoła bycia pro-vie, albo: w jaki sposób 2+2 może być równe 70?

School of saying yes to human life

École de dire oui à la vie humaine

„Według chrześcijańskiego rozumienia rzeczywistości los całego stworzenia wpisuje się w misterium Chrystusa, który jest obecny od początku wszystkich rzeczy: «Wszystko przez Niego i dla Niego zostało stworzone» (Kol 1,16). Prolog Ewangelii św. Jana (1,1-18) ukazuje stwórcze działanie Chrystusa jako Słowa Bożego (Logos). Ale prolog ten zaskakuje z powodu stwierdzenia, że to Słowo «stało się ciałem» (J 1,14). Jedna z Osób Trójcy Świętej weszła w stworzony wszechświat, łącząc z nim swój los aż po krzyż. Od początku świata, ale w sposób szczególny od wcielenia, misterium Chrystusa tajemniczo działa w całej rzeczywistości naturalnej, nie ograniczając jednak jej autonomii”.

Ojciec Święty Franciszek, Encyklika «LAUDATO SI'». W trosce o wspólny dom, Kraków 2015, s. 65.

Content marketing tematyczny

Content marketing dla Ciebie

Uprzejmie informuję, że z powodu niebotycznej kwoty abonamentowej, którą mi naliczyła za moje witryny internetowe sztuczna inteligencja za skrypt o najnowszym standardzie plików cookies mój content marketing 'kończy bieg'. W miarę moich możliwości czasowych, oczywiście jak najszybciej, oferta ta będzie usuwana z Internetu.

rachunek miesięczny za skrypt do ciasteczek

Informacja o plikach cookies

Cennik usług

Regulamin usług

Polityka prywatności

Napisz/Zadzwoń

Autotest aktualnej kondycji psycho-duchowej przy zaangażowaniu własnym w tematykę pro-life

Trzeba spojrzeć na rysunek przedstawiający sytuację cywilizacyjną i kulturową zastaną, a następnie zauważyć czy to co tam widać na pewno nie załamuje (ocena we własnym sumieniu), albo nawet choć odrobinę cieszy i/lub napawa jakąkolwiek otuchą.

Jeśli nie, trzeba na jakiś czas odłożyć te zagadnienia w swoim własnym życiu, odczekać (dzień, dwa, tygodnie, może miesiące), a następnie znów zrobić ten autotest. Dopiero jak wynik okaże się pozytywny, można wrócić do 'szkoły pro-vie', czyli do przeglądania zawartości tej witryny i/lub tworzenia do niej jakiś własnych treści.